Above the Crowd

A Three Days Grace forum
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  

Share | 
 

 Tour Dates Coming Soon...

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Admin
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 45
Registration date : 2007-07-10

PostSubject: Tour Dates Coming Soon...   Thu Jul 12, 2007 10:27 am

Great News!! Three Days Grace will be announcing *new* national tour dates within the next week! Did you miss us last time we came to town? Went to the show and want more? Stay tuned for information on dates and tickets..

-3DG


Eee, the excitement! Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://abovethecrowd.forumotion.com
Rach

avatar

Number of posts : 6
Localisation : Illinois
Registration date : 2007-07-12

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Thu Jul 12, 2007 4:41 pm

yay!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/raestan
Admin
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 45
Registration date : 2007-07-10

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Thu Jul 12, 2007 6:30 pm

They're up on the Myspace page now! There not coming anywhere near me, but I think they will add more so there is hope! Are any of you going to the shows?

Edit: and OH SNAP! You can buy a VIP ticket which allows you to meet the band, and pre order to the fan club which is coming soon! Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://abovethecrowd.forumotion.com
watchinyoudrown

avatar

Number of posts : 94
Localisation : Bridgenorth, Ontario
Registration date : 2007-07-11

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Thu Jul 12, 2007 6:45 pm

Oh look. American dates. Who woulda thunk it.
Excuse me whilst I grumble to myself. Sad
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/watchinyoudrown
Broken-wings

avatar

Number of posts : 172
Age : 27
Localisation : Aylmer,Quebec,Canada
Registration date : 2007-07-11

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Thu Jul 12, 2007 7:05 pm

I seriously thought that when they said''national'',they were talking about Canada but it's not the case Mad ...Does anyone know if there will be more dates added ?...I hope so Crying or Very sad
Sun
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/s00n
threedaysgracerock

avatar

Number of posts : 67
Localisation : Ontario baby!
Registration date : 2007-07-15

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Sun Jul 15, 2007 11:20 pm

damn you america!
Back to top Go down
View user profile
joshivack

avatar

Number of posts : 10
Age : 25
Registration date : 2007-07-14

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Mon Jul 16, 2007 4:01 pm

i might go to the pittsburg show...
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/joshivack
feithidz



Number of posts : 62
Registration date : 2007-07-18

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Wed Jul 18, 2007 7:16 am

the american tour is probably closer to canada half the time than it is to new england
not one date in this area
there all up north
kinda sucks
Back to top Go down
View user profile
watchinyoudrown

avatar

Number of posts : 94
Localisation : Bridgenorth, Ontario
Registration date : 2007-07-11

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Wed Jul 18, 2007 9:09 pm

feithidz wrote:
the american tour is probably closer to canada half the time than it is to new england
not one date in this area
there all up north
kinda sucks
We all know the north east is the coolest side (hmm, I need a gangster smiley).

The four closest shows to Toronto are 5 hours away (same with the one closest show to Montreal, and Winnipeg -- and this is assuming mapquest isn't messing with me). If was was cool and lived in the south east/west of ontario, it'd only take like 4 hours to get to a New York or Ohio show (ok, well, get to the state, I have no idea where the arenas are). That sounds so inviting... why don't I have my full licence, and why am I not older than 20?! And why is London, Ont further from Peterborough than Utica, NY?!

(aaaand I have no idea where you are Nicoley, so either I'm rubbing it in your face that the shows are techinically closer time-wise to Canada, or making a point that the wee canadians are still trapped on the outside looking in Wink)
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/watchinyoudrown
feithidz



Number of posts : 62
Registration date : 2007-07-18

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Thu Jul 19, 2007 8:19 am

watchinyoudrown wrote:
feithidz wrote:
the american tour is probably closer to canada half the time than it is to new england
not one date in this area
there all up north
kinda sucks
We all know the north east is the coolest side (hmm, I need a gangster smiley).

The four closest shows to Toronto are 5 hours away (same with the one closest show to Montreal, and Winnipeg -- and this is assuming mapquest isn't messing with me). If was was cool and lived in the south east/west of ontario, it'd only take like 4 hours to get to a New York or Ohio show (ok, well, get to the state, I have no idea where the arenas are). That sounds so inviting... why don't I have my full licence, and why am I not older than 20?! And why is London, Ont further from Peterborough than Utica, NY?!

(aaaand I have no idea where you are Nicoley, so either I'm rubbing it in your face that the shows are techinically closer time-wise to Canada, or making a point that the wee canadians are still trapped on the outside looking in Wink)

hah yep you are
the new york shows are closer to you, and theres three of them
originally it said brooklyn (nyc) thennn that disappeared and utica replaced it. They really seem to avoid my area
Back to top Go down
View user profile
1ofbiggestfans

avatar

Number of posts : 90
Age : 27
Localisation : Goldendale, Washington
Registration date : 2007-07-26

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Thu Jul 26, 2007 12:27 pm

if they make a date for BC then Ill prolly go.. since Im pretty close.. that if they dont make dates for Washington or Oregon
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/mddfansite
threedaysgracerock

avatar

Number of posts : 67
Localisation : Ontario baby!
Registration date : 2007-07-15

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Mon Jul 30, 2007 10:31 pm

feithidz wrote:
. They really seem to avoid my area

maybe its you theyre avoiding Razz


edit: how is : P this Razz....i'll never know
Back to top Go down
View user profile
Tineke

avatar

Number of posts : 44
Age : 27
Registration date : 2007-07-11

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Tue Jul 31, 2007 1:22 am

watchinyoudrown wrote:
Oh look. American dates. Who woulda thunk it.
Excuse me whilst I grumble to myself. Sad

Oh look... North American dates....
*raise eyebrow*
Razz
I'm soooo sick of living in New Zealand.
Back to top Go down
View user profile
threedaysgracerock

avatar

Number of posts : 67
Localisation : Ontario baby!
Registration date : 2007-07-15

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Tue Jul 31, 2007 11:51 am

its not north american if they dont leave america!!! haha



well, if theyre going to be jackasses, i guess i'll just have to give in and go to them instead of them coming to me. i'm officially going to one of those weird new york places, haha. but so help me god, if i fail university because of them, there will be hell to pay Wink
Back to top Go down
View user profile
Broken-wings

avatar

Number of posts : 172
Age : 27
Localisation : Aylmer,Quebec,Canada
Registration date : 2007-07-11

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Tue Jul 31, 2007 12:05 pm

I heard that they may go to Brazil again....does anyone know more about that ?!?!
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/s00n
threedaysgracerock

avatar

Number of posts : 67
Localisation : Ontario baby!
Registration date : 2007-07-15

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Tue Jul 31, 2007 12:15 pm

ever since the first time they went over, theyve wanted to go back. theyve told a few times that they were planning to head over to australia and brazil, but nothing has ever been made official
Back to top Go down
View user profile
1ofbiggestfans

avatar

Number of posts : 90
Age : 27
Localisation : Goldendale, Washington
Registration date : 2007-07-26

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Tue Jul 31, 2007 1:00 pm

they went to Brazil a couple years ago.. if that counts.. lol
but yea they better make dates for Washington or Oregon... I really dont care.. as long as its one of em! heh
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/mddfansite
Broken-wings

avatar

Number of posts : 172
Age : 27
Localisation : Aylmer,Quebec,Canada
Registration date : 2007-07-11

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Tue Jul 31, 2007 1:15 pm

1ofbiggestfans wrote:
they went to Brazil a couple years ago.. if that counts.. lol
but yea they better make dates for Washington or Oregon... I really dont care.. as long as its one of em! heh
Yeah I know they went in Brazil a couple of years ago lol and as long as they came to Ottawa I'm okay too hehe Razz
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/s00n
1ofbiggestfans

avatar

Number of posts : 90
Age : 27
Localisation : Goldendale, Washington
Registration date : 2007-07-26

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Tue Jul 31, 2007 1:18 pm

lol yea I wouldnt mind if they went to BC since Im near... but thats a far drive.. but hey If I can fly all the way to Oklahoma.. I think I can drive a few hundred miles lol
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/mddfansite
Broken-wings

avatar

Number of posts : 172
Age : 27
Localisation : Aylmer,Quebec,Canada
Registration date : 2007-07-11

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Tue Jul 31, 2007 2:11 pm

1ofbiggestfans wrote:
lol yea I wouldnt mind if they went to BC since Im near... but thats a far drive.. but hey If I can fly all the way to Oklahoma.. I think I can drive a few hundred miles lol

you guys are so lucky.My parents will never let me go out of my freaking small town on my own for a concert.And I don't even have to ask them to drive me 'cause they're always working and hate traveling Crying or Very sad So my only hope is if they come to Ottawa...which is 5 minutes from where I live.As soon as I finish high school(which is next summer yay)....all try to go to as much 3dg concerts as I can Razz
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/s00n
1ofbiggestfans

avatar

Number of posts : 90
Age : 27
Localisation : Goldendale, Washington
Registration date : 2007-07-26

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Tue Jul 31, 2007 2:28 pm

awww that sux.. I've been to 2 planning on another.. but noooo they wont make date for Washington or Oregon.. grrr Im mad at you guys lol
but still luv ya lots! heh
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/mddfansite
threedaysgracerock

avatar

Number of posts : 67
Localisation : Ontario baby!
Registration date : 2007-07-15

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Tue Jul 31, 2007 10:59 pm

yay, im roadtripping again!!!
Back to top Go down
View user profile
1ofbiggestfans

avatar

Number of posts : 90
Age : 27
Localisation : Goldendale, Washington
Registration date : 2007-07-26

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Wed Aug 01, 2007 12:01 pm

I wanna go!! lol trying to raise money to go... singing and playing guitar in town.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/mddfansite
shoegirl

avatar

Number of posts : 121
Localisation : ontario
Registration date : 2007-07-14

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Sat Aug 18, 2007 1:50 pm

threedaysgracerock wrote:
yay, im roadtripping again!!!

we're going to sing at the border again right? and tell the customs dude where we're going and who we're going to see?? haha
Back to top Go down
View user profile
threedaysgracerock

avatar

Number of posts : 67
Localisation : Ontario baby!
Registration date : 2007-07-15

PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   Sat Aug 18, 2007 3:34 pm

hey, if theres traffic im a singer! its not my fault theres nothing else to do at the border! haha! it should be called bore-der! i crack myself up
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Tour Dates Coming Soon...   

Back to top Go down
 
Tour Dates Coming Soon...
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Opeth US Tour Dates 2011 - yo Shawn, opening act is Katatonia!
» Kings of Chaos?
» Any future European tour dates for SCANDAL?
» Simon Phillips U.S. Tour Dates!!
» Missed release dates

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Above the Crowd :: Three Days Grace :: The Band-
Jump to: